Sagt om böckerna

Som författare är man fullt fokuserad på att skriva klart sin bok, men en stor del av bokprojektet är ju att få ut den till läsarna. Det är lätt att glömma bort. ”SMART PR för författare” ger en ovärderlig hjälp så att man inte lämnar något åt slumpen när det kommer till att marknadsföra sin bok och få rätt personer och medier att prata om den. Jag är övertygad om att den som läser denna bok kommer att väsentligt öka sin försäljning!

Fredrik Pallin, pr-konsult och författare

 

I den här boken får du värdefulla och praktiska tips på

hur du med hjälp av PR får kunderna att fråga efter dig.
Manuel de Verdier, vd och grundare av konsultmarknadsplatsen Brainville

Författarna tar upp ett viktigt ämne för många konsulter inom eWorks nätverk som möjliggör för dem att utveckla sin affär tillsammans ännu mer. Med bokens tips om att våga bygga sitt varumärke genom PR kan konsulter stärka sina chanser att få de uppdrag de vill ha på en marknad med stor konkurrens.

Pernilla Nilsson, försäljnings- och marknadschef på Eworkgroup

Inom gigg-ekonomin är du ditt eget varumärke! Men för att lyckas bli riktigt framgångsrik, synas och anses vara en expert behöver du en strategi samt kunskap om hur du når ut till marknaden med ditt budskap. Med Smart PR för giggare
& konsulter får du riktigt konkreta tips för att du ska lyckas!
Mattias Loxi, driver Konsultpodden, skriver nyhetsbrevet Konsultnyheter och
är marknadschef på Cinode
Som konsult är man fullt fokuserad på att hjälpa sina
kunder, men en viktig del av säljprocessen är att själv synas i
rätt sammanhang. Det är lätt att glömma bort. Den här boken
ger en ovärderlig hjälp så att man inte lämnar något åt
slumpen när det kommer till att marknadsföra sin verksamhet
och sig själv, och få rätt personer och medier att prata om
dig. Jag är övertygad om att den som läser denna bok
kommer att väsentligt öka sin försäljning!
Fredrik Pallin, pr-konsult på Pallinovativ
Back to top